Książka Przychodów i Rozchodów Ryczałt
Usługa prowadzenia książki przychodów i rozchodów oraz ryczałtu ewidencjonowanego obejmuje: prowadzenie ewidencji VAT, dokumentacji kadrowo - płacowej, rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, doradztwo podatkowe, sporządzanie wniosków kredytowych, analizy księgowe oraz wszystkie sprawy rejestracyjno - administracyjne związane z daną firmą, w tym także sprawozdawczość na potrzeby GUS. Wszystkie dokumenty, deklaracje, korespondencja z Urzędami Skarbowymi i ZUS są podpisywane przez doradcę podatkowego na podstawie pisemnego pełnomocnictwa. Korespondencja w/w urzędów jest w tym przypadku kierowana bezpośrednio do biura UNTAXA. Stroną we wszelkich postępowaniach podatkowych i administracyjnych (w tym kontrolach podatkowych i ubezpieczeniowych) jest doradca podatkowy biura UNTAXA, a nie podatnik.